Serwis – zapoznaj się z planami rozwoju, warunkami serwisu i umowami

  • Kompetentny i rzeczowy serwis systemów Dynamics NAV to nasza wizytówka.
    Zatem jeśli masz kłopoty ze swoim Dynamics NAV (Navision), napisz do nas aby poznać nasze kwalifikacje i przekonać się o naszej jakości.Serwis to dla nas codzienna pomoc przy pracy z systemem Dynamics NAV, PrintVis czy innym.
    Pomagamy więc na co dzień zaksięgować nietypowe operacje, sprawdzić przyczynę błędu i pomóc w jego naprawie, przygotować nietypowy raport, itp.
    Serwis to dla nas także napisanie niestandardowego procesu obsługi , wykonanie integracji z zewnętrznym systemem, dedykowane szkolenia, itp.

    Świadcząc nasze usługi serwisu, kierujemy sie następującymi zasadami:

    1. Najpierw zrozumienie – docieramy do sedna problemy przed podaniem rozwiązania. Dziesiątki z sukcesem wykonanych wdrożeń dały nam solidne podstawy merytoryczne w księgowości, podatkach, produkcji, magazynach WMS, sprzedażny, obsłudze kosztów, serwisie, BI i generalnie w całym biznesie.
    2. Potem standard – zanim zaoferujemy Ci modyfikację, weryfikujemy możliwość rozwiązania problemu w ramach licencji klienta. Tym sposobem oszczędzamy Twój budżet.
    3. Sam decydujesz – nim wykonamy usługę, poznasz jej cenę i warianty rozwiązań, jeśli akurat sa możliwe. Wybierzesz najlepsze dla siebie rozwiązanie, a my go zrealizujemy. Nie zaskoczymy Cie kosztami, ponieważ znasz je wcześniej.
    4. Gwarantujemy jakoś – na nasze prace standardowo masz roczną gwarancję, ale jeśli potrzebujesz dłuższej, np. 2,3-letniej  – to jest też także możliwa.
    5. Podwyższone standardy – jeśli jakieś Twoje obszary biznesu są dla Ciebie szczególnie krytyczne (lub cały biznes), możemy zagwarantować umowy SLA, gdzie umawiamy się na szybie czasy reakcji i rozwiązań. Jeśli nie spełnimy warunków SAL, wówczas to my będziemy płacić Tobie rekompensatę za niedotrzymanie jakości. Tutaj poznasz szczegóły.

    W ramach umowy, otrzymasz opiekuna który będzie dbał o Twoje sprawy, dedykowaną skrzynkę pocztowa dla Twoich zgłoszeń, oraz bezpłatne konsultacje o możliwościach rozwoju z pomocą naszych systemów.

    Szczegóły warunków serwisu i umów SLA poznasz po tym linkiem.