CRM dla małej firmy
Microsoft Dynamics CRM to kompletne rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem. Sprawnie działające, uniwersalne i znane użytkownikom funkcje zarządzania działaniami marketingowymi, sprzedażą i obsługą klienta, ułatwiające ich pozyskiwanie oraz umacnianie relacji z nimi. Niezbędny system CRM dla małej firmy.
System crm dla firm a marketing
Segmentacja klientów w bazie danych pod kątem dochodowości, preferencji czy potrzeb pozwala pracować i prowadzić działania marketingowe zorientowane na precyzyjnie określonych rynkach. Dodatkowo korzystanie z dostępnych narzędzi definiowania przepływów pracy tzw. workflow pozwala na skuteczne realizowanie wypracowanych kampanii. Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez system CRM Microsoft Dynamics narzędzia do:
- segmentacji klientów
- planowania i prowadzenia kampanii
- usuwania i weryfikacji danych
- analizowania i raportowania efektów wszystkich działań marketingowych
- obsługi procesów związanych z kampaniami marketingowo-sprzedażowymi
- współdzielenia informacji
Oprogramowanie CRM a sprzedaż
Dostęp do kompletnych informacji o kliencie online lub offline, a także możliwość uzyskiwania przez specjalistów ds. sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do zgłoszeń, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej przyczynia się do szybszego finalizowania większej liczby transakcji. System CRM dla małych firm Microsoft Dynamics oferuje następujące funkcje:
- zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami
- zarządzanie procesami handlowymi
- zarządzanie obszarami sprzedaży
- analizowanie i prognozowanie sprzedaży
- dostęp do danych w systemie przez urządzenia mobilne w trybie online i offline
- szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cennikach ofert
System CRM dla firmy a obsługa klienta
Możliwość szybszego reagowania na problemy klientów, podejmowania działań z wyprzedzeniem, efektywnej obsługi klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładającej się na dochodowość firmy w długim okresie. System CRM Microsoft Dynamics oferuje następujące funkcje:
- zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w firmie
- zarządzanie relacjami
- zarządzanie produktami, usługami i kontraktami
- zarządzanie bazą wiedzy
- planowanie usług
- definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
- raportowanie i analizowanie świadczonych usług.