MS Dynamics – system CRM dla małych firm

CRM dla małej firmy

Microsoft Dynamics CRM to kompletne rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem. Sprawnie działające, uniwersalne i znane użytkownikom funkcje zarządzania działaniami marketingowymi, sprzedażą i obsługą klienta, ułatwiające ich pozyskiwanie oraz umacnianie relacji z nimi. Niezbędny system CRM dla małej firmy.

System crm dla firm a marketing

Segmentacja klientów w bazie danych pod kątem dochodowości, preferencji czy potrzeb pozwala pracować i prowadzić działania marketingowe zorientowane na precyzyjnie określonych rynkach. Dodatkowo korzystanie z dostępnych narzędzi definiowania przepływów pracy tzw. workflow pozwala na skuteczne realizowanie wypracowanych kampanii. Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez system CRM Microsoft Dynamics narzędzia do:

  • segmentacji klientów
  • planowania i prowadzenia kampanii
  • usuwania i weryfikacji danych
  • analizowania i raportowania efektów wszystkich działań marketingowych
  • obsługi procesów związanych z kampaniami marketingowo-sprzedażowymi
  • współdzielenia informacji

Oprogramowanie CRM a sprzedaż

Dostęp do kompletnych informacji o kliencie online lub offline, a także możliwość uzyskiwania przez specjalistów ds. sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do zgłoszeń, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej przyczynia się do szybszego finalizowania większej liczby transakcji. System CRM dla małych firm Microsoft Dynamics oferuje następujące funkcje:

  • zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami
  • zarządzanie procesami handlowymi
  • zarządzanie obszarami sprzedaży
  • analizowanie i prognozowanie sprzedaży
  • dostęp do danych w systemie przez urządzenia mobilne w trybie online i offline
  • szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cennikach ofert

System CRM dla firmy a obsługa klienta

Możliwość szybszego reagowania na problemy klientów, podejmowania działań z wyprzedzeniem, efektywnej obsługi klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładającej się na dochodowość firmy w długim okresie. System CRM Microsoft Dynamics oferuje następujące funkcje:

  • zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w firmie
  • zarządzanie relacjami
  • zarządzanie produktami, usługami i kontraktami
  • zarządzanie bazą wiedzy
  • planowanie usług
  • definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
  • raportowanie i analizowanie świadczonych usług.
jak możemy Ci pomóc?

skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo bądź przez formularz kontaktowy.

We were amazed at how much effort was needed on our part to implement the system. We exchanged several phones and emails, defined our needs, and they … got the rest.

Ofka Piechniczek
CEO & Co-Founder, Śląskie Kamienice