Microsoft Dynamics CRM to kompletne rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem. Sprawnie działające, uniwersalne i znane użytkownikom funkcje zarządzania działaniami marketingowymi, sprzedażą i obsługą klienta, ułatwiające ich pozyskiwanie oraz umacnianie relacji z nimi.

Marketing
Segmentacja klientów w bazie danych pod kątem dochodowości, preferencji czy potrzeb pozwala pracować i prowadzić działania marketingowe zorientowane na precyzyjnie określonych rynkach. Dodatkowo korzystanie z dostępnych narzędzi definiowania przepływów pracy tzw. workflow pozwala na skuteczne realizowanie wypracowanych kampanii. Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia do:

  • segmentacji klientów
  • planowania i prowadzenia kampanii
  • usuwania i weryfikacji danych
  • analizowania i raportowania efektów wszystkich działań marketingowych
  • obsługi procesów związanych z kampaniami marketingowo-sprzedażowymi
  • współdzielenia informacji

Sprzedaż
Dostęp do kompletnych informacji o kliencie online lub offline, a także możliwość uzyskiwania przez specjalistów ds. sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do zgłoszeń, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej przyczynia się do szybszego finalizowania większej liczby transakcji. System Microsoft Dynamics CRM oferuje następujące funkcje:

  • zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami
  • zarządzanie procesami handlowymi
  • zarządzanie obszarami sprzedaży
  • analizowanie i prognozowanie sprzedaży
  • dostęp do danych w systemie przez urządzenia mobilne w trybie online i offline
  • szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cennikach ofert

Obsługa klienta
Możliwość szybszego reagowania na problemy klientów, podejmowania działań z wyprzedzeniem, efektywnej obsługi klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładającej się na dochodowość firmy w długim okresie. System Microsoft Dynamics CRM oferuje następujące funkcje:

  • zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w firmie
  • zarządzanie relacjami
  • zarządzanie produktami, usługami i kontraktami
  • zarządzanie bazą wiedzy
  • planowanie usług
  • definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
  • raportowanie i analizowanie świadczonych usług.
jak mogę ci pomóc?

skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo bądź przez formularz kontaktowy.