Asystent/ka biura

Obecnie poszukujemy osoby, która pomoże nam w prowadzeniu firmy i jej spraw.

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać głównie za obsługę biura i współpracę z biurem rachunkowym. Praca na pewno będzie różnorodna, chętnie wdrożymy Cię również w nasze rozwiązania przynajmniej na podstawowym poziomie, abyś czuł się swobodnie odbierając telefon od potencjalnego klienta.

Mile widziane doświadczeńsze w marketingu, szczególnie jako copywriter – jeśli interesują Cię zagadnienia social media to super! Mamy trochę do zrobienia w tej kwestii.. 😉

Department: Administracja
Project Location(s): ul. St. Augusta 73/4, Warszawa, Polska

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie dokumentami zgodnie z polityką firmy,
  • obsługa korespondencji,
  • podstawowa obsługa systemu finansowo-księgowego: wystawianie faktur, wprowadzanie dokumentów (po przeszkoleniu)
  • kontakt z biurem księgowym, prawnym, tłumaczeń, itp.
  • obsługa zapotrzebowania biura

Możliwe kierunki rozwoju:

  • prowadzenie strony internetowej firmy oraz jej social media
  • współpraca w przygotowywaniu ofert dla Klientów i realizacja procesów sprzedażowych
  • kontrolowanie realizacji prac serwisowych dla Klientów oraz rozliczanie umów serwisowych
  • możliwa ścieżka rozwoju w kierunku konsultanta systemów ERP/CRM/BI

 Od kandydatów oczekujemy

  • znajomości zasad obsługi biura,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • niekaralności, odpowiedzialności, rzetelności,
  • gotowości do nauki i podnoszenia kwalifikacji,
  • umiejętności pracy zespołowej, otwartego umysłu i poczucia humoru.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju w kierunku księgowość, marketing lub konsulting biznesowy czy programowanie,
  • pakiet szkoleń wewnętrznych,
  • nieograniczony dostęp do szkoleń e-learning
  • miłą atmosferę pracy,
  • wybrane benefity pozapłacowe.
Napisz do nas. Przyślij swoje CV.
Napisz mail na biuro@acrebit.com
jak możemy Ci pomóc?

skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo bądź przez formularz kontaktowy.